Silken pärs!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Jäkla AJFÅN säger jag bara.. runt 10 idag på jobbet så hade min mobil stendött... av vad vet jag inte.. den ligger skyddad i en ficka på mina jobbar byxer och när jag tog upp den runt 10 så var den sten död.. laddad under natten så batteriet kunde det inte vart.. testade ändå med en jobbar kompis ajfån laddare och satte i den i den men den vägra vakna...
så här gjorde min mobil på min födelsedag med .. då hade jag mitt smartass lagt den på diskbänken i all tomult.. trodde jag hade fått fukt i den.. tog en stund men efter ett tag så fick min svåger igång den när han satt och tryckte på start knappen otaliga gånger...
nu hände det alltså igen men denna gång var det fan ingen fukt inblandad...
nu fick jag tipset av älskade Angelica att trycka på både startknappen och den stora runda i några sek.. och vips så vakna min telefon igen!!!!
Alltså vad fan e det för FEL!!!
Får nog ta ett samtal till telenor butiken i morgon!!!
Nu har jag i allafall jobbat handlat och ätit en sallad.. skall nu pissa sen krypa ner jämte min älskling som sover där inne i sovrummet!
Han åkte och jobbade halv 12 i natt och kom hem vid 10 i morse...
lilla älsklingen..
jag skall sova länge nu för jag skall jobba ikväll!!
Så glad att min mobil funkar igen i alllafall=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

överbelastad

Kommentera inlägget här :