Sitter man och snorar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja min allergi är nästan som värst vinter tid... vet faktiskt inte varför men just då tål jag INGENTING!!
Nyss hemkommen från Daniels föräldrar...
Daniels pappa fyllde år idag så var där med en bukett blommor och sa hej bara... Daniels bror skall ju ha barn nu när som helst om inte ungen redan tittat ut t.o.m..=) därför var hans hundar där nu med... och jag blir ju sjukt dålig... ändå vill jag så gärna gå på My dog Mässan till helgen.. jag vet.. idiotiskt.. förra året jag var där så kunde jag knappt andas.. men min kärlek till hundar är större än mitt snörvlande...=)
i Alla fall.. var ju hos Marie förut och hälsa på deras nytillskott.. lillsötisen.. så liten och go!!!
Stolt storasyster ville hålla..=)
Efter det åkte jag ju till syrran mötte upp Daniel på vägen och så började vi skala potatis ..=)
Maten var mumma.. och efterrätten ännu goadare.. min syster hade gjort "New York blueberry cheesecake"... den var fruktansvärt GOD!
Tjockisgodisarna..=)
Nu skall snart Daniel åka ut och Ploga och jag skall gå och lägga mig.. upp 5 i morgon bitti... FY FAN!!!
sov så gott!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Är Michael och Jennie på BB nu?

2:a kommentar, skriven , av Malin:

ja jag tror dom har fått.. Daniel har plogat hela natten och ligger och sover nu får fråga han sen när han vaknar!!

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Var det kortet då Tanja nös precis :) Ser ju hel skön ut. Hon var ju sååå söt i sin mössa idag...



Therese: Träffa Michael idag när jag skulle väga min lilla tjej. Deras son är nu född :)

Kommentera inlägget här :