Söndagsbakis=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå folket!!!
Blev inte mycket bloggande igår icke...
bara mms bloggande...
men det är väl bättre än inget antar jag=)
Vaknade igår vid halv 11...
slog på tvn.. och kalla mig FAN synsk!!!
Senast i förrgår hade jag stått på jobbet och tänk på dom där filmerna.. "Älskling jag krymte barnen" och " Älskling jag krympte barnen igen"


Så sjukt jävla rolig och jag tänkte bara på hur mycket jag ville se dom igen och ville kolla upp om dom gick att hyra här hemma på boxen..!
Vilken film var inte på femman igår morse då????
Kusligt sånt är ibland... !
Jag är synsk så enkelt e det!
efter jag kikat klart på den så gick jag upp och dammsög nått Daniel egentligen skulle gjort i Fredags kväll men men...
slängde sopper och gjorde rent helt enkelt... sen satte jag mig med pusslet.. och nu är det INTE mycket kvar... har gått sjukt långsamt med detta pussel.. har väl haft mindre tid på mig tror jag!
Sen fick jag enna brått...
kl var helt plötsligt efter 14.. och Jessica skulle komma kl 15...
FAN!!
Fort in i duschen...
vad skulle jag ha på mig då!!!??
FAN!
rotade fram nått gammalt plagg..
sen kom ju Jessica så Daniel körde in oss..
ner och tog en öl i baren med en gång=)
sen upp och sätta sig matchen drog igång och redan efter 16 sek så hade Joel Lundqvist gjort mål!!!
Fan vad bra dom va!!!
Matchen slutade ju 5-1 till Frölunda!!
Och mellan varje paus var det in till dom olika barerna och dricka en öl!
sen hinna äta på donken oxå... haha.. gjorde bort oss lite granna där...
ja eftersom jag typ ALDRIG är ute och dricker längre så blev jag ju full på 4 öl..=)
men så roligt det va!
Efter matchen drog vi bort till FRölunda baren.. tog ett glas rött där och Jessica drack sin Martini=)
jag lånade hennes glas=)
brevid oss satte sig sen 2 killar och käkade... Jessica märkte då att han brevid mig hade ett P3 Guld band runt halsen!
"Skall ni dit?" frågade vi..
det skulle dom ju och han brevid mig visade sig vara skådis och han brevid Jessica var musiker... han som var musiker kände ju tydligen alla stora artister och hade pratat med dom nominerade i veckan...
Robyn hade han även oxå pratat med!!!
Oj så jag vart kändis kåt och pratade som FAN med dom! =)
haha
halv 8 gick ju dom för att hinna till galan men det var kul att träffa dom=)
vi gick vidare... bort till Joe Farellis...
tog 2 cider där..
Den här var SJUKT god=)
tog lite kort där=)
Där träffade vi ett helt gäng med folk!
Dom ville ha med oss till "Flying scotsman"
hade aldrig varit där så vi drog med!
Dom betalde både inträde och dricka åt oss... fan vad najs..=)
Jessica och sin Irish=)
Jag och en av killarna som bjöd oss..=)
dom var skittrevliga och ROLIGA!!!
Jag garvade så jag hade ont i magen till slut!!!
Fan vad kul vi hade på dansgolvet!!
Kan ju vara för att man var så jäkla packad..!
Men kul var det!!!
dom drog ju vidare sen så det var bara jag och Jessica kvar =)
Inte helt nykter här inte!
Fina Jessica!
tror det var här vi bestämde oss för att det var dax att åka hem=)
Älsklingen kom ju och hämta oss... stod på utsidan och underhöll folket så länge.. jag sjöng alla möjliga låtar !
Folk bara tittade på oss...=)
haha...
körde hem Jessica sen bums i säng och slocknade som ett ljus!
nu mår man ju som man gör... men nä in i duschen.. äta lite ta på mig sen får nog fan Daniel köra mig bort till min Farbror.. för skall vara där kl 13 och gå igenom låtarna igen!
*urk*
SEn skall jag träffa BETTAN idag=)
TJOHO!

Kommentera inlägget här :