Tatt mig till soffan=(

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja lite tycker jag allt synd om mig själv idag...
mår inte alls bra...
har inte spytt men varit på toa ett antal gånger idag...
i morse stod jag 5 min och bara glodde på mig själv i badrumsspegeln..
"Skall jag verkligen gå till jobbet idag " tänkte jag..
Men jag bet ihop och åkte...
fick ju en as bra jacka det första vi fick på jobbet... skit bra till våren !
jag genom led dagen det var sista timmen som var värst.. då fick jag sprungit på toa i ett kändes det som...
jag skippade gymet idag vilket tog emot.. åkte till Allum faktiskt.. skulle ändå handla och jag ville kolla på ett par träningsbyxer inne på Stadium som ändå ligger granne med Maxi...
var nära att lämna affären för magen började men mådde ändå hyfsat... fick provat massa byxer.. just sånna tighta långa med dragkedja längst ner.. spandex byxa typ..
hittade ett par...
blev jätte nöjd...
gick och handlade det vi skulle hadet gick snabbt.. sen ner med det till bilen och var på väg genom Allum för att ta mig till sushi butiken .. men gick få förbi Bik Bok.. alltså .. deras rea e ju SJUK!!!
Halva rea priset!!
Ja kom ut därifrån nån minut senare med en hel kasse full med grejer..=)
skulle sen gå vidare men hamnade då i den nya franska baguette restaurangen...
kom då på att min mage brukar ju inte vara så förtjust i sushi.. så varför göra den värre.. köpte med mig en kyckling baguette hem istället...
nu äntligen hem...
dona som vanligt och fixade tvätten och duschade sen äntligen fick jag ätit lite... sen gick jag och la mig...
och vaknade sen kvart över 16 då Daniel kom hem.. våran tvätt tid började 16 så jag fick ju gått upp...
FY FAN!
Mådde skit.. tog mig ner till tvätt stugan i alla fall sen upp och la mig igen...
*urk*
nu när jag fått i mig lite mat så rör det sig i magen som FAN!
kommer ligga här i soffan nu hela kvällen...
hämta tvätten e allt jag orkar göra..

Kommentera inlägget här :