*urk*

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja jag blev hemma idag...=(
sista jag gjorde innan jag gick och la mig igår var att rusa på toa... sen har jag legat i natt med febertoppar, kramper i magen och dessutom fått en jävla hosta... vart fan kom den ifrån!!!???
Så när kl ringde kl 5 i morse så var jag helt yr av dålig sömn och kramper...=(
var bara att somna om....
kvart över 9 väckte Daniel mig jag svettades nått kopiöst då... antagligen febern som jag svettades bort...=(
har nu försökt få i mig lite mat.. rostade några mackor bara .. vitt bra är enkelt för magen...
men fick inte i mig mycket inte...=(
magen rör som fan nu...
känns ju hel konstig...
jag får se hur jag mår under dagen...
usch...
skall gå och lägga mig igen nu...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Usch... din stackare.

Hoppas du bli bättre snart.. kram

2:a kommentar, skriven , av Nina A:

Usch o fy! Hoppas du kryar på dig snart! :)

Kommentera inlägget här :