Vägrar ligga hemma mer!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag tänker jag gå till jobbet... och jag tar t.o.m med mig träningsväskan ifall jag skulle må tillräckligt bra efter jobbet=)
Något sjunga på begravning ute i Ytterby kyrka idag blev det inte...
gick upp halv 9 men hade haft lite småkramper i magen under natten...
så jag kände att skall jag orka åka ända ut till Ytterby .. vara med och sjunga på 2 låtar sen åka hela vägen ut till Stenkullen till jobbet.. och orka jobba hela dan när jag varit dålig i flera dar...?
Nä...
jag vill hellre lägga min energi på att orka jobba.. och kanske orka gymmet.. tror inte magen kommer tillåta nått gym men min abstinenes är så jävla hög så jag dör typ!!!
Så nu har jag fått i mig lite mat i allafall..
tror fan jag gått ner nått kg på att varit sjuk... BRA där!!! Gillar vi!
och vet ni vad...???
Det är ju FREDAG idag...!!!!
Det betyder Fredagsmys ikväll!
blir antagligen hemmagjord pizza ikväll=)
Mumma..=)
Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här :