Ensam in the dark..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... sitter själv i soffan då Daniel redan gått och lagt sig...
han skall jobba i morgon... (ofrivilligt glädjeskutt)...
visst e det skönt att ha min plutt hemma men ännu skönare e det när han e ute och jobbar och drar in pengar!!!
Min älskling behöver ett fast jobb... NU!!!!

PRONTO.... helst nyss!!!!
Jaja.. sånt löser sig...
inte kikat vidare på hus .. skall sätta mig i morgon och kika lite...
så underbart att ha semester ännu en vecka.. det riktigt bubblar av lycka inom mig för det!!
Sitter och kikar på Bridget Jones på trean.. dom filmerna får det att riktigt att knyta sig i magen av ren ångest...
alla känslor.. usch...
förbannde jävla killar till att fucka upp ens liv...
min bitterhet för alla skethögar till drägg som misshandlat mitt hjärta kommer ALDRIG ta slut...=)
I morse vaknade jag av en jävla dröm där Daniel skickat ett sms till mig om att han hade "RÅKAT" ha sex med en tjej som jag bara inte tål...
jag var minst sagt i vannsinnestillstånd när jag vaknade.. men när jag vände mig om och möttes av hans oskyldiga ansikte som andades sömn och bakfylla , så skönk ilskan rätt fort...
min plutt...
han vet ju bättre... skulle han ha sex med nån annan så skulle han ju inte vakna upp mer... någonsin...
=)
Nog om det...
kenpigt väder idag...
sol... regn.. sol igen.. sen blandat.. sjuka lokala skurar...
känner mig nu lite som en väderprognosa som pekar på kartan hur vädret varit...
Ja tvättat har jag fått gjort sen åkte vi ut till Pappa.. som han har kämpat min stackars pappa.. byggt en mur hemma.. nu behövde han bara hämta lite mer grus för det sista...
han har hämtat grus i IKEA kassar och åkt hem med.. haha.. nu hade vi Daniel bil med flak så vi kunde lasta upp grus på den...
tog ju bara 10 min...
sen åkte vi ut till Styrsö...
Pappa bjöd på Lunch/ Middag...
åhhhh sååå gott...
Jag åt fiskgryta=)
Så jävla GOD!!
Det var varmt som satan där ute... och mysigt=)
efter det var man seg som kola... pappa släppte av oss hemma och sen dess har jag legat i soffan...=)
Skall se klart filmen sen lägga mig=)
Hörs i morgon=)

Kommentera inlägget här :