Fortfarande sol=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
I like it a lot!
Skall äta lite och gå ut och lägga mig... har tyvärr tatt på mig en tvätttid nu kl 12... och vi har 5 maskiner som måste tvättas.. så det är väl bara att bita i det sura...
springa upp och ner...
Skall hälsa på pappa idag...
han har byggt en mur på sin tomt.. så duktig e han..=)
skall beskåda detta...=)
Ja nu är det bara en vecka kvar på semestern.. redan haft 2... Galet!!
Inte riktigt skrivit nått inlägg på länge som vanligt...
Lunchade ju Med Bettan och Jessica i förrgår... i Lerum.. jag fick köpt lite presenter till min syrras present...
och på kvällen åkte jag och Daniel och grillade hos LInda och Henke.. Linda åkte ju och jobbade men vi stannade kvar med Henke och barnen...
åkte hem efter "Truman Show"..
I går.. så fick jag legat utre en timma sen åkte vi till Daniels bror och deras slott för att hjälpa dom måla lite på huset...
efter det åkte vi hem fixade oss och åkte till Lerum..
skulle åkt tåget men det missade vi så vi fick stå vid stationen och vänta på Taxi...
tog kort på oss så länge...=)
Ja vi mötte upp Marie och Tommy på stationen och gick bort till Aspen Camping och spelade lite.. skit banor där vi vet men det var rätt kul ändå..
Alla golfade vi på olika sätt...=)
Efter golfen gick vi mot Hulan och handlade och gick hem till Marie och dom för grillning=)
Fast Det blev lite för mycket kol i grillen och vi var tvugna att vänta ut glöden ett bra tag.. haha
under tiden så hällde vi upp vatten i den lilla bassängen för "barnen"=)
Den skulle dom bada i sen senare...=)
I väntan på grillen=)
Underhållning mellan pappa och dotter=)
Till slut var glöden varm... vi kunde grilla fast nu var det så mörkt ute så Daniel fick stå med en ljusslinga runt halsen så dom såg nått..=)
Maten var super god...
och efter maten plumsade ju "barnen" i..=)
det vart en efter en...
... och sjukare och sjukare...
Vi andra mer nyktra satt på land och kikade på=)
Vid halv 2 fick vi en Taxi som hämtade oss och så åkte vi hem=)
Gott=)
Tack för en trevlig kväll Tommy och Marie=)
Nä.. äta lite.. sen ta tag i tvätten...
solen.. snart kommer jag..=)

Kommentera inlägget här :