Grymt trevlig kväll igår...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Med dom bästaste brudarna...=)
Ja kulo hade vi... Började här hemma.. sen tog vi bussen in mot stan kvart i sex...
Var ju tvungen att besöka toan med en gång...
självklart var jag tvungen att fota min outfit...=)
sen gick vi upp mot Kungsgatan och hamnade på Musses...
den i Alingsås är ju sååå god mat på.. så vi tesatde.. men blev inte riktigt lika imponerad...=)
men kul hade vi..=)
Efter Musses sladdade vi ner mot Avenyn och hamnade på Hard Rock=)
Köpte självklart glaset=)
Efter Hard Rock gick vi ner till Berså och tog ett glas med...
Sen åkte vi faktiskt hem...
var ju faktiskt bara en Torsdag=)
Var hemma strax innan 1...
gott.. läste lite och somnade gott...
vid halv 4 kom älsklingen hem...
idag e han bakis och jag e redo för en lunch med Bettan snart!
Så skall ta på mig och åka.. har lite ärenden att göra...=)
Så..
ha det gott=)

Kommentera inlägget här :