Hello again=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Hann inte skriva klart förut för Pappa kom ju...
vi åkte ju och kollade på huset... ägarna verkar fortfarande inte ha kommit hem...
Pappa tyckte ju det var litet men mysigt... och det e det ju=)..
efter det tog vi en runda ut till NÄÄS.. in på bomullsfabriken där.. aldrig varit där.. och shit vad fina grejer dom har där.. men så dyrt även fast det e halva priset på det mesta...=)
Ja sen tog vi en kaffe där på hotellet.. och planerade våran resa upp till Orsa där LInda och dom befinner sig.. ligger ju i Mora i Dalarna!!!
Jag och Pappa skall åka upp på Torsdag Morgon och åker sen hem på Lördag... skall bli grymt kul att få åka iväg lite...=)
47 mil att åka.. haha..=)
Ja sen körde pappa hem mig och nu färgar jag utväxt, uppdaterar min Iphone och har fixat klart min order på Mary Kay..=)
Nu skall jag bara köpa seminariebiljett oxå..=)
TJOHO=)
Skall snart in i duschen och tvätta ur håret sen åka till Sjövik och få naglar... WOHO!!!
Skall fortsätta visa er lite bilder från Varberg tänkte jag..=)
snygga vakter som gick omkring där.. haha=)
=)
Nåja.. skall väl visa er vad jag köpte på Ullared oxå.. om jag hinner slänger jag upp det i ett inlägg nu.. annars får ni det ikväll=)
ha det=)

Kommentera inlägget här :