Hello Lovers! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Måndags kvällen leder mot sitt slut.. och ögonen riktigt går i kors på mig... somnade ju typ halv 2 i natt och sov illa på grund av tatueringen och värme.. vaknade vid 8 och kunde inte somna om... halv 10 gick jag upp.. redo för jobb.. har jobbat sen åkte jag och hämtade Daniel hemma.. vi åkte till Willys och stor handlade... lagade sen mat och käkade och sen satt jag igång med att rensa klädkammaren och garderoben.. jag har på tok för mycket kläder och alldeles för lite utrymme för det!!!
jag behöver en walk in closet!!!!
funderar på att åka till IKEA och köpa en sån klädhängare att ha i sovrummet... för detta är sjukt vad jag har kläder överallt...!!!!!
blir galen.. fick ändå rensat bort mycket plus att jag gick upp med en hel del på vinden...!!!
nu är allt i ordning ...=)
sen fick jag dushat och nu sitter jag här...
tänkte bjuda på en bättre bild på min tatoo..
jag gjorde ju den för att hedra min födelse... som var just den 22/12 -79 och det är ju på årets mörkaste dag därav månen.. den glada månen=)
rororna tycker jag e grymt snygga!! =)
nä.. går nog och lägger mig snart... sååå trött...
kika klart på Falk filmen..=)
god natt=)

Kommentera inlägget här :