Jordgubbar...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
,,, med grädde... det är så gott va!!!
precis fått i mig en skål... och eftersom Daniel var så seg med att släppa datorn så hade jag redan ätit upp min skål när han väl kom för att äta sin så jag tog en till i rent sympati syfte...=)
oj då! =)
ja så lägligt att dom visar supersize vs superskinny på TV nu ... haha...
äsch jag håller ju mig till dieten.. syndade ju lite i helgen.. men fortfarande inget godis eller chips... det är ju mina laster annars...=)
idag stod jag på LIDL efter jobbet och jag nästan dreglade vid chips hyllan... men det var bara att passera...=)
köpte ju jordgubbar istället=)
gjorde ju en god Fisk gryta/soppa när jag kom hem idag...
gjort på vit fisk, lax,räkor, lök, svamp, paprika och sen matlagningsgrädde och dill=)
satans gott!!!!
Blir gott till lunch i morgon=)
rätt jäkla trött just nu.. sleten... sover dåligt då jag fortfarande hostar på nätterna...
min tatuering läker fint.. känner fan knappt av den.. snacka om skillnad på att lägga färg och inte i en tatuering... fan vad mycket ondare det gör på armen och med färg..!!!
den på armen är ju typ helt läkt nu...
skönt..=)
nä.. skall kika lite på TV sen skall jag lägga mig...
vill röra på mig men tatueringen läker sämre om jag idrottar.. men skall nog på fotbollsträningen i morgon och träna lite lätt...
vill och behöver det... hatar att inte få träna..
löpträningfen har ju satt igång.. skall ut och springa 3 ggr i veckan.. hur skall jag hinna det.. haha..
nä.. ha det gott..

Kommentera inlägget här :