Lördag Kväll...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag e duschad, påklädd och spacklad...
redo för att snart dra till jobbet...
jävulst trött blev jag nu så det får bli ett stopp på Statoil för en red bull...
var ju uppe kl 8 i morse och satte igång 2 maskiner... upp och hinna sova 10 min sen ner igen... hänga tvätt och sätta på 2 nya maskiner.. upp och hinna sova 39 min sen ner till tvättstugan igen... då bestämde jag mig för att hålla mig vaken kändes meninglöst att hålla på så där...
gjorde frukost i stället och sparka upp Daniel.. han fick minsann hämta tvätten i allafall.. jag gick ut och la mig i solen i 2 timmar... sen upp ta på oss och åka till syrrans hus för att mata katterna igen... gosisarna.. dom var så goa...!!!
sen åkte vi och käka på Capri.. jag tog en kycklingtallrik utan pommes... mums...=)
sen åkte vi ut till Pappa.. fick hjälpt han i trädgården!
Tog sin tid.. vi skulle egentligen hinna åka ut till Stannum och hjälpa Daniels bror med hans husmåleri... dom skall ju flytta dit och deras hus har nu kommit...
sen hade även Daniels pappa sett ett aktuellt hus till oss där ute som han ville vi skulle kika på.. men det hanns inte.. jag var tvu7ngen att åka hem och Daniel åkte ut själv...
nu skall jag snart snöra på kängrona och åka... ha en mysig Lördag kväll på er..=)
Pöss och kläm

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Nä.. Inte flytta längre bort :(

Kommentera inlägget här :