Morsning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Almost time to go to bed!
Haft en givande kväll hemma hos Carina.. fick se lite nya sminkprodukter som lanserats...
innan jag åkte till Carina så var jag uppe i Furulund och sålde min förste vara..=)
TJOHO!!! =)
Den grymma Ultimate Mascaran!!! Den e helt dunder!!!
Vi har ju nu 3 st olika mascaror..
Den i mitten är bäst! Den ger dig grymt fylliga ögonfransar och regn, bad eller nått annat blött hindrar dig inte från att stråla! =)
Ja vi fick testa och kika på en hel del produkter idag!
Satin Body setet som nu kommit ut!!
Alla nya fina somriga ögonskuggor=)
och dom grymt fina askarna som du kan lägga dom i=)
För att inte glömma dom goda perfumerna som vi säljer med..=)
Den närmast vill jag ha!!! =)
Det bästa med att vara Konsult inom Mary Kay är ju att vi ALLTID får köpa ALLT för halva priset!!!
Helt underbart!!
Har nu lagt en order på saker som har ett värde på över 5000 kr .. men jag får köpa det för lite över 3000 kr bara .. Inkl moms..=)
Visst blir ni allt lite sugna??=)
Min badrumshylla innehåller enbart detta..
Men det räcker för mig=)
kommer snart mer...=)
Nä.. sängen väntar...=)
Daniel behövde tydligen inte jobba imorgon..=(
så jag får väl gå och lägga mig själv=(
GOD NATT!!

Kommentera inlägget här :