Seg Söndag! =)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja shit idag har man inte gjort många knop... fan segast i stan...
haha...
har fått dammsugit och det blev jag så svettig av så jag fick duschat...
sen åkte vi till Stannum och hämtade Daniels bil.. åkte då förbi huset som är aktuellt för oss... ett litet vitt hus med gröna knutar... skit mysigt.. med inglasad veranda och stor tomt...
ingen aning om hur det ser ut inuti.. men jag känner mig redan intresserad...MEN!!!!
Om vi skall få bo i detta hus vill jag oxå ha nån slags andel i det... Att Daniels föräldrar hjälper oss med det känns inte helt rätt...
det är oerhört generöst och snällare svärföräldrar får man leta efter.. men jag vill dra mitt strå till stacken... vill känna att jag har lika stor anledning att kalla det MITT hus som Daniel... vägrar sätta mig i en situation som jag satte mig i för ett par år sedan ...
att till slut få stå och knacka på sin systers dörr med varken möbler, bil eller pengar..=(
Det är ett stort beslut.. som krävs mycket tankegång!!=)
Men såååå sugen jag e... HUS!!! Fattar ni eller!!!
haha..=)
jaja.. nog om det.. hem åkte vi .. jag åkte in och handlade lite natur godis.. sen hem och laga mat... laxgryta med tomat, lök, morot, broccoli och massa creme fresch och grädde och en klick sweet chili på det... så jävulskt gott!!!
nu har jag legat som ett kolli i soffan...
fixat pengar för i morgon och skrivit lapp på vad jag skall handla...
jag e taggad, laddad och klar för en dagstripp till Ullared med Marie.. vi skall ha grymt skoj... haha
vi har sjuka minnen från när vi åkte ner mitt i natten för typ 9 år sedan nu... vi ville vara först i kön... men ack så hårt vi sov... haha... när vi vaknade var kön redan mil lång och bilar omkring oss så långt ögat kunde se...
obegripligt hur vi kunde sova så hårt och inte märka folket som kom.. haha..=)
Minnen=)
Nä.. skall kika på film tror jag sen inta sängen... 8.30 hämtar jag Marie i morgon bitti... =) Woho=)
Jag och mitt naturgodis...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Var det för nio år sedan?? F*n vad gamla vi är ;)

Kommentera inlägget här :