Sena timmen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
ja dagen nalkas mot sitt slut.. jag skall snart inta bingen...
Vi började ju dagen med att kika på huset invändigt i Stannum...
hmm... det är en förbannat fin trädgård... på över 2000 kvm...
men själva huset är enbart på 40 kvm.. med mulltoa och ingen dusch...=(
Köket var sletet.. och sovrummet hade behövts byggas ut... fanns inga garerober what so ever...
hmm.. funkar inte för någon med en klädkammare som jag har=)
det blir nog att vi tackar nej till huset... visst sju helvetes mysigt med gäststuga och en sån tomt.. men det är första huset vi tittar på... man får inte förhasta sig...
nä.. vi letar vidare...=)
Vet ni nån som säljer i Lerums Kommun.. säg till!!!
Ja efter det så släppte Daniel mig hos Linda.. vi åkte hem till Carina sen för fika och lite möte...
alltid trevligt...
efter det åkte vi till LInda igen.. där kom Daniel och hämtade mig... hem... tog fram det vi hade i frysen och käka lunch... fiskpinnar med stekt ägg till.. inte dumt.. haha=)
efter det tok slocknade vi i soffan... gott...=)
när vi vaknade till fick jag duschat sen åkte jag ju och tankade...
fast mitt tankkort funka inte.. räkningen drogs igår men tar en dag innnan det registreras på kosrtet så jag fick tanka 200 :- med visa kortet så länge.. efter det åkte jag in på ICA köpte fläder sorbet glass och lite naturgodis...
sen hyrde vi film...
vi såg att filmen " Gränsen" hade kommit ut... en svensk film där Daniels kusin Anders är med i...
Daniels kusin...=)
Han gjorde bra ifrån sig tycker jag allt... =)
Nä.. sängen kallar...
I morgon skall jag umgås med Daniels mamma...
skall åka buss in till stan vid 1 sen skall vi ha en härlig dag i stan.. äta lunch och strosa...=)
trevligt...
ha det gott...=)

Kommentera inlägget här :