Solen skiner idag med...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
...
min srandväska är packad... nya bikinin är på.. och jag väntar på att kylklamparna skall frysa lite till sen åker dom ner i kylväskan och så åker jag till Torskabotten och möter Linda och dom där...
SOLA!!!
Kanske tar mitt första dopp för i år...=)
Dagen igår var GREAT!!
Var ju inne i stan strax efter 13...
mötte upp svärmor sen tog vi en runda på stan...
hittade först en ordentlig nagelfil inne på KICKS för mina naglar...
sen tog vi en lunch på Evas Paley...
räksallad med Rosevin till.. mumma..=)
ja vi var nog inne i varenda sko affär, väskaffär.. haha...
Svärmor hittade grymt fina skor,.. jag hittade väska som vi skall ha till seminariet.. provade massa fina klänningar.. men 700:- för dom var lite för mycket...
är ju gala dresscode.. så får la se vad jag hittar=)
fann ju en grym BH som verkligen pushar upp pattarna.. haha...
sen såg jag en sjukt söt klänning på Raglady... 399:-
var för mycket.. men min svärmor ville jag skulle prova...
så det gjorde jag.. såg ut som en riktig prinsess bakelse...
Svärmor tyckte jag var så fin i den så hon köpte den till mig... så sjukt snäll!!!
Bättre svärmor får man leta efter...
så nu är klänning klar för Marielles och Carls fest nästa helg...
köpte även en liten grej till deras present inför deras fest med...
Efter vi sprungit runt i stan ett par timmar tog vi spårvagnen hemåt mot Svärmor... Daniel kom och hämtade upp oss och så åkte vi och handlade grillmat...
hem till svärmor och grillade...
Min fina prins i väntan på att glöden skulle bli bra...=)
Grillmästaren=)
ja vi stannade där till efter 23 på kvällen.. sen åkte vi hem och då blidde det sängen=)
Nä.. nu skall jag åka...
ha en trevlig dag=)
Ikväll skall jag in till stan med Marie och Jessica=)

Kommentera inlägget här :