Hallå i hettan!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ännu en solig varm och underbar sommarsdag seglar snart förbi oss...
Hur har NI spenderat den??

Jag har börjat med att jobba 6-12.30.. sen åkte jag direkt hem... värmde rester från igår och slafsade i mig det.. sen svidade jag om...
gick ner på gräset och passade på att måla och fila naglarna..=)
nu e dom somriga igen..=)
sen vid halv 3 gick jag upp igen.. bytte om och fräschade till mig lite åkte sen och hämtade Oliver på dagiset.. sen åkte vi vidare ner till Gråbo centrum hämtade Nora där.. gick in på bonum köpte svalkande glass sen åkte vi vidare till jobbet och hämtade Denise som nu sommarjobbar där.. sen åkte vi hem til Linda och dom.. jag kunde bara inte motstå deras pool... Får ju inte bada med tatueringen så jag doppade allt utom huvudet och tatueringen..=)
sååååå gott...
stannade där ett tag...
och kom hem nu=)
skall snart duscha fräscha till mig sen skall vi in till stan.. hämta ut Metallica biljetterna sen gå på BIO!!!
"Transformers 3 3D"!!!!!!
Kommer bli grymt..
jag skall unna mig popcorn och vatten..=)
kanske hinner vila en snabb stund nu..
ha det gott..=)
somriga naglar=)

Kommentera inlägget här :