Jobbigt!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Var inget roligt besked att få nu på morgon kvisten!
känns tungt.. jag lider med så många idag... främst min svåger och hans syster!!!
Gör ont i hjärtat att folk så unga skall redan få lämna oss!
Usch.. samlar mig och skall se till att göra mig i ordning nu... vita kläder är det som gäller... har ju egentligen lust att ta på mig svarta!! men men..
döden påverkar mig ALLTID så jäkla mycket då jag varit så nära den..!!
kl 12 så uppträder vi i Team Casper vid Partille Herrgård.. efter det drar jag till Scott och spelar in en låt.. sen är det kalas för Robin kl 15...
och efter det har jag match samling 16.30.. ja ni fattar ju!!!
fritid vad e det!!!
jag pallar inte mer.. behöver ha en ledig dag!!!!
har massa kort från igår.. men orkar inte.. hinner inte...
om jag hinner sen så får ni ta del av det.. det är ju helvete att jag inte kan MMS blogga längre!!!

Kommentera inlägget här :