Morsning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det är typ 25° grader ute i solen!!!
Najs!!
Och vart befinner jag mig... jo inomhus... framför datorn..
laddar upp klipp från när vi uppträdde på midsommar ...
och har betalat räkningar plus varit så duktig så jag har sagt upp 2 krediter och klippt dom korten.. och nu kontaktat Uc för att få fram vilka mer oanvända krediter jag har liggandes på mig...
behöver rensa i kredithögen.. har så många krediter på mig som jag aldrig använder som bara ligger där och ser dåligt ut för mig när man väl kontaktar banken..!!!!
jag får inte höja mitt lån på grund av detta därav jag tar tag i detta nu...!!!
så så duktig har jag varit... gör ni då??..
ligger och latar er på nån strand???
nä.. jag skall ta tag och hoppa in i duschen nu... dax för MK utbildningsmöte igen...
och jag hoppas mina tatuering slutar klia efter duschen för jag dör snart!!!!
flagnar som ett troll just nu... klumpar av färg som trillar från mig...
BLÄ!!!
ha det gott!

Kommentera inlägget här :