Softar....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... i soffan med min favorit kisse jämte mig... lite svårt för att skriva men det är det värt... han e så go min plutt...
mätt... belåten.. men jävulskt trött..
no wonder... somnade först kl 1 i natt...
Ja händer då... med dieten så kämpar jag på...
har ju en slags egen diet med inslag av Lchf -dieten...
här kan ni läsa lite om det...
Jag tänker dock äta lite frukt om jag vill och behöver det...
men så här består mina måltider av...
FRUKOST:
Vaniljyogert med varma bär i (Hallon/Blåbär/ björnbär)
1 kokt ägg /äggröra
2 Finn Crisp med ost
1 glas juice
1 glas kaffe
LUNCH
Sallad bestående av gurka, tomat, feta ost
sen med antingen kött så som fläskkött eller nötkött eller kyckling eller lax och en god fet sås till!!
MIDDAG
Likadant där.. variation med nått mer varmt kanske men i princip samma ingredeienser.
KVÄLLSMAT

Om jag kanske missat Middagen eller blir sugen..
Finn crisp med ost
Yougert eller keso med bär
Jordgubbar med grädde
nötter
Låter detta äckligt och omättande??
NOPE!!
Inga kakor, inget godis , inga chips, ingen läsk!!
I will try as long as i can!!!
Mår ju bättre inombords... men det är tufft.. visst har jag sötsug så jag dör.. men jag kämpar på..=)
jaja..
I morgon måste jag dra från jobbet redan 14.30...
kl 15.. ja vad händer då...
ledtråd...
Bzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!
haha...
åhhh vad jag längtat!!!
Kommer göra ONT!!!
Missar ju matchen i morgon...
men om jag kan.. och hinner skall jag åka förbi och heja på dom!!!
måste lämna in bilen imorgon antagligen.. göra en data sökning på den.. nått fel e det med den...!!!
nä..
slappa vidare..=)
Haha... bättre bilder än så blir det inte!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Du kommer märka hur förbannat stor skillnad det blir på magen när man äter kolhydratfattig kost. No more bubbel, gas, smärta.. Love it!

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Låter som en "god diet" om man kan uttrycka det så?? Kanske nåt att prova när min liten ploppat ut ;)Med tanke på vad Karin skrev oxå! Lycka till!

3:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja tack tjejer... denna diet är även bevisat bra för magar med IBS diagnosen..=) Jag känner mig redan bättre i magen!!! =)kram

4:e kommentar, skriven , av mecke:

Lycka till med dieten. Bli inte för fixerad av att du måste väga dig på vågen.

Mät midjan med måttband istället.



Räkna med att du får kämpa som ett svin ibörjan för att vänja dig av med sockerberoendet. Men när det släpper kommer du att bli piggare.



Lycka till

Kommentera inlägget här :