Tjenare tjenare!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Har nu kontaktat Blogg.se för alla problem med bloggen.. först att framsidan vid menyerna är helt fuckade och att jag inte kan mms blogg längre.. det suger ju när jag har sånna här upptagna dagar!
gud silka dar...
från i Fredags... visst Lördagen tog jag ju det lungt det behövde jag verkligen!!!
men i går och idag.. fy fan!!! Jag har egentligen bara velat ligga ute i solen dessa dagar men ICKE.. fast jag har fan fått färg ändå såg jag förut.. haha=)
skall gå igenom dagen igår...
tvättade ju och njöt av en kaffe i solen med Helge..=)
sen åkte jag ju och repade... och åkte sen på kalas hos Marie för Nadja hade fyllt 4 år... åt lite tårta och kaka där och sen var det att åka vidare... till svärföräldrarna för grillning... =) Där blev jag som en drogad apa på soldäck..!
Var så gott att få ta det lite lungt i några timmar...
vi hade kul med hundarna och åt att Daniel hade bränt sig så..=)
Sötis smulan=)
Daniels fina bränna..=)
Efter jag hade ätit gott där bytte jag om och körde hem Daniel.. åkte till fotbollsträningen...
sen hem.. död !!
Duchade och åt glass... mums...=)
Kollade på BB finalen och blev glad att Simon vann... gillat han från början!!!
efter det var jag ju sååå trött så la mig tidigt!!
Idag gick jag upp vid halv 10... fick ju ett tråkigt besked i morse då...
Min svågers, systers,ex hade omkommit i en MC olycka! Krockat med en älg igår kväll och dog omedelbart!!!
så jävla tragiskt!!! Min svåger var skit ledsen och självklart hans syster då dom hade barn ihop!!!
det händer allt för ofta sånt här!!
ja jag åkte och till Herrgården här i Partille.. vi hade uppträdande...
skall ladda upp en film på Youtube som ni kan ta del av sen=)
efter uppträdandet så gick jag över till Allum Daniel åkte då vidare.. jag satte mig och passade på att svara på lite mail.. åt lite lunch..
och fick handlat 2 saker...
en klänning till 30-års festen som Daniels bror har på Lördag 100:- hade jag ju råd med..=)
och älskar även att dom öppnat Body Shop i Allum...
fick bli denna goa...
Har ju cocos och jordgubb och jag bara älskar dom=)
ja efter det åkte jag och hämtade upp Marielle och Albin i Lerum.. åkte sen vidare ut till Floda då det var kalas för skitkorven Robin som nu hunnit fylla hela 15 år!!
ja där var det tårta och kaka...=)
mums=)
Syster Marielle med sin dotter Ella som kom med sin pappa sen=)
Älskar mina fina syskonbarn=)
ja efter kalaset så var det dax att åka till samling för fotbollen...
det var varmt... det var högt gräs och allmänt dålig plan.. men som vi kämpade... 0-0 slutade det vilket vi bara var stolta över...!!!
Dom kunde fan inte skjuta i motståndar laget vilket vi var tacksamma för...
gott var det... efter det skulle jag egentligen äntligen fått åkt till kusinen för att spela in en låt.. men han blev upptagen så vi får ta det i morgon efter jobbet...
Min pappa fyller ju även år i morgon.. även Robin fast vi firade honom idag=)
På Onsdag åker ju jag till Stockholm för att gå på Eric Clapton konsert.. det ni=)
skall bli kul...
nä snart dax för sängen.. jobbar sent i morgon sen till kusinen då.. sen hem... och sen på Onsdag jobba tidigt sen åka till Stockholm.. sen åka hem sen upp och jobba sent på Torsdag.. sen jobba tidigt på Fredag och sen jobba Stures på kvällen...sen på Lördag är det ju 30-års fest!
nä gud orkar inte mer nu.. ha det gott och Sov gott!

Kommentera inlägget här :