Tjenis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. En sån dag!!!
Silken värme...
har jobbat sen var det direkt till Ica.. köpa med sig en god sallad, dricka och tidning med korsord och åka hemåt.. byta om och gå ut och lägga sig...
Hann boka 2 biljetter tyill Transformers premiären i morgon med.. GOTT!!! Kommer bli grymt...!!!
Låg där ute i ca 2 timmar sen höll jag på att avlida av värmeslag... plus att Damernas match började ju kl 15.. och den ville jag inte missa...
så jag gick upp strax efter 15 igen..
hade ju lindat in tatueringen med bandage... haha.. nog snygg bränna..=)
men smörjde in mig ordentligt så tror inte solen hann ta så mycket på mig idag=)
I allafall så somnade jag där i soffan sen efter 1-0 målet... så ingen aning om hur matchen slutade.. kanske skall kolla upp det.. haha=)
vaknade vid 18.. OJ då..!!!
Daniel var ju hos sina föräldrar för att olja altanen där.. han kommer nog hem nu vilken sekund som helst...
Såg för första gången den trailern för det programmet som jag e kallad på audition till nu på Lördag...
trodde ju att det var det på fyran.. haha...
för mycket talang tävlingar nu!!!
men 1 MILJON kan man ju vinna!!!
Så jag har bestämt mig för att gå.. Panarama Quality hotel kl 10 på Lördag!!!!
ja sen blidde det middag... fläskfile med bacon och sallad och min sås..=)
Mumma..
sen svidade jag om och åkte upp till Härskogen.. var förbi Marie och dom med kartonger först...
dom flyttar ju till helgen..!
har bytt lägenhet med sin mamma så nu får dom äntligen en trea!
ja löpningen gick bra.. jag tog det rätt lungt.. ingen rekordtid där inte.. haha!
men ville inte ta ut mig för mycket.. är jätteknepigt förskyld...
hostig och lite täppt i snoken.. inte mycket men ändå så det stör...
mötte min coach där uppe.. så det var kul.. fick han se att jag tar löpträningen på allvar!! =)
ja sen var det hem och duscha.. gjort inpackning i håret och rakat mig och smörjt in mig.. len och fin=)
nä.. roligare än så blir det väl inte.. så..=)
Pöss..=)
eller nöff nöff...

Kommentera inlägget här :