Vart är solen?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Lördagen är här.. jag är ledig både idag och i morgon.. idag är den dag då jag mest kan njuta för på söndagar är det ju alltid bandet och fotbollen som gäller...
Har tagit en lång sovmorgon... kl 11 vaknade jag.. prick faktiskt.. och det var det jag ville.. kanske ärvt den där inbyggda väckarklockan som min pappa har..=)
Daniel åkte ju redan kvart över 9 i morse för att åka och se på STCC... bilar ni vet..=)
han var väl inte jätte häftig.. det enda han sa till mig var.. "skjut mig...skjut mig".. haha..
inte för att han var så himla full igår.. nä han skötte sig... men vi var ju inte hemma förrän strax innan kl 3 i natt.. och han hade ju varit uppe sen 5... det tog inte många sekunder för honom att somna...=)
Kvällen igår var döden själv... men det klart.. alla var ju i öltälten i centrum så klart..=)
Men Daniel var ju där med 2 vänner plus att Daevlin kom förbi med en tjejkompis och sa hej... var ju år och dar sen.. kul att träffa han=)
Ja just nu tvättar jag.. sen skall jag till Marie och äntligen fixa håret.. skall bli så jäkla gott.. får se hur resultatet blir..=)
Jag tog och rensade kylen nu med...
slängde gamla saker och torkade rent.. insåg nu hur mycket jag behöver handla...
detta är inte mycket att hurra för...!!! =)
Nä.. ner till tvättstugan..=)

Kommentera inlägget här :