Äntligen en mysig hemmakväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hallå där..=)
Nu är jag hemma själv och skall bara njuta av kvällen!
köpt hem lite gott som skall mumsas på=)
Är jag värd för jag var ute på en riktigt lång och go promenad i solen förut..=)
Var ute lite över en timma... var så jäkla varmt och skönt... kom sen hem och bara duschade och tog på mig sen åkte vi till Daniels föräldrar och käkade och hälsa på deras nya bäbis...
att jag inte dog!!!
har ni sett nått sötare??????
Dom vet inte riktigt vad hon skall heta ännu så vi får la se vad det lilla livet skall kallas=)
Jag kom ju på i bilen till Daniels föräldrar att jag glömt min ajfån hemma... my goooood... handikappad!!!
Men fick ju tatt dessa bilder med Daniels ajfån! =)
Efter middagen där så åkte vi ju igen.. jag släppte av Daniel vid Östra där gänget va.. dom skulle åka ner ända ner till Åsa och Geocasha.. men jag kände att jag orkade fan inte.. ville hellre hem och ta det lungt!!
Snart börjar ju SOLSIDAN!!!!
SKÅL=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vilken gooooos!! Vad var det för ras?

2:a kommentar, skriven , av Malin:

En tysk jaktterrier... så jäkla söt!!!!

Kommentera inlägget här :