Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina A:

Ooh en sån vill jag också ha! Men jag vill inte punga ut typ 1200-1300 spänn... Då är din rosa misstänker jag.. ;)



Ha en urskön helg i huvudstaden!



Kramis

2:a kommentar, skriven , av jenny m:

det var nog det fulaste jag sett på länge!

3:e kommentar, skriven , av Therese:

fräsigt! köpte en äkta till Mikael idag, han blev glad och jag blev fattig... Men är man en snäll flickvän så är man ;) lycka till i helgen!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

ja inte är dom äkta billiga inte.. vi köpte våra för 500 kr st..!!!!

5:e kommentar, skriven , av Therese:

du kunde nästan köpt 3 för samma pris som en äkta ;p

6:e kommentar, skriven , av David:

Haha. Daniel ser ut som en blå Teletubbie.

7:e kommentar, skriven , av Amor Vincit Omnia:

Grymma men ack så fula hahahah :D

Kommentera inlägget här :