Hallå!

publicerat i Allmänt;

img_3333 (MMS)

Blogg.se har ju driftstörningar så får mms blogga istället:) Jag var ett levande nervvrak när jag kom till jobbet förut! Helt genomsvett och skakig och paniken inombords skall vi inte tala om! Dessutom fick jag min mens på vägen oxå!!! GREAT!! Kunde ju inte komma mer olägligt!! Har sån mensvärk så jag vill bara dö!!!! Snäste åt syrran och fick be om ursäkt för det , usch mådde skit! Som tur va såg min förman detta och sa bara "Ta ledigt idag och få fixat allt!!!" vart så jäkla tacksam !!! Så jag var på jobbet 30 min sen åkte jag! Jag började med att sola 15 min för att sluta skaka, sen åkte jag och fick äntligen slängt all skit jag hade bak o bilen, köpte tamponger och åkte äntligen hem! Hämtade ner resväskan och började rensa fram det jag skall ha med mig till Stockholm, insåg då att jag måste köpa strumpebyxer! Fick sen ätit lite och färgar nu äntligen håret:) Måste fan vila lite sen känns som min mage skall explodera trots värktabletter:(

Kommentera inlägget här :