Halloj!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det är Söndag och man har en ledig dag i denna hektiska karusell.. kvällen igår var grym... visst min jävla hosta gjorde det hela lite mindre kul men KUL vart det!!!!!
Är så jävla nöjd med våran insats igår..!! och att vi tog oss vidare... så JÄVLA stolt!!!!!
Nästa vecka då kör vi så det RYKER!!!! Jag ÄLSKAR låten så det kommer bli GRYMT!!!!!!!!
Är så löjligt trött idag!!! Mår så psykiskt dåligt av att hosta så jäkla mycket som jag gör...
satt på bussen i natt och hosta och hosta och hosta... mina körkompisar lär ju vilja ha haft ihjäl mig till slut!!!
kl 6 vart jag hemma i morse...
så trött hem och tvätta av allt smink sen SOVA!! kl 11 var jag vaken igen.. kika på reprisen och skratta åt sitt fula nylle i Tvn..=)
haha.. vi är GRYMMA!!!!!
Idag har jag ju egentligen bara hosta kvar...
skall ju ÄNTLIGEN få gå till jobbet i morgon...
Fredagen var döden för mig... hade feber på bussen upp och mådde skit under inspelningen av ljud och korregrafin... usch... visste inte hur jag skulle orka allt...!!!
nu är det mys i soffan med älsklingen...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny M:

Testa cocillana nu! tål du den så gör den susen med hostan, jag lovar! gå till doktorn och ordna det imorgon!



så himla kul att se dig i tv! kram

Kommentera inlägget här :