Inte mår jag bra....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... men vad skall jag göra... känns inte ens som att jag sovit en timme under natten... har bara hostat hostat hostat.. fick en gång även gå upp och hosta för då hostade jag så mycket så jag till slut stod och spydde inne på toa...!!!
mmm ... känner mig så laddad för denna helgen...! NOT!!!
Fy fan... hur kan GUD straffa mig så här hårt... vad har jag gjort för ont...
jag gav till slut upp nu i morse.. kunde inte störa Daniel mer kände jag så jag gick upp.. har bryggt te... och gjort mackor... väskan är packad och allt är klart!
Tar INTE med mig datorn denna gång!
Bussen går 7 så jag får la gå in och väcka min älskade ...
kommer sakna han så...
var ju på genrepet igår kväll.. kan ju FAN inte sjunga en ton men ler och ser glad ut... jag kommer se för jävlig ut på Lördag.. men men...
ni vet ju varför...
vi tjejer i kören fick hämtat ut kläder på Gina Tricot igår... kläder vi kanske skall ha på oss på LÖrdag.. får se vad stylisterna säger=)
Vi har även fått snygga klockor...
och en hel kasse med gott från ICA som vi skall ha på bussen.. plus bullar från ett konditori.. och I vara skall vi hämta upp jackor som vi fått med...
life is good to be a rockstar=)
haha=)
Denna Lördag kommer sötaste Josefine och hennes kompis till Live sändningen =)
Dom skulle ändå upp till Stockholm och jag hade biljetter över...=)
Nä.. får väcka vilddjuret nu..!
Pöss

Kommentera inlägget här :