Jag lever=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... jag känner mig som ett utsketet päron... sitter nyduschad, nyäten och nysketen med min rosa One Piece och ögonen går i kors av trötthet...!
Var hemma 5 i morse.. fick ju ändå sovit en hel del på bussen.. men det är ju inte speciellt bekvämt att ligga där...
Daniel hade ju kommit hem en stund innan så han fick komma och hämta mig vid bussen.. insåg när jag kom hem att jag glömt mina stövlar på hotellet.. så måste ringa dom om det..! Skall ju dit på Fredag igen så hoppas dom är kvar!!!
skall ringa dom nu med en gång!!!!!
Dom skulle kolla upp det och ringa tillbaka... hoppas hoppas hoppas... mina älskade stövlar!!!
Ja... silken helg jag haft... så jäkla roligt.. och så smärtsamt för fötter och ben att stå i högklackat HELA jäkla dagen!!!!
men det var det värt.. snygga var vi... sen att vi inte lät helt exemplariskt det vet jag... men tyckte ändå vi gjorde det bra... våra solister var grymma.. och sååååå SNYGGA!!!
för er som missa oss igår=)
Titta HÄR!!
Lite bilder från helgen=)
Hann gå ut till Syrran och dom och hälsa så då tog hon kort på mig=)
På bussen upp i Fredags=)
Skönsång=)
Söta Jennifer.. my roommate=)
Sötaste Jennie och Lovisa=)
Laddade tjejer...=)
Jag med Gabriel Fors=)
Dom finaste!
Jennifer och Sarah=)
Casper, Jag och Jakob=)
Nä.. gud vad trött jag e ju.. måste lägga mig i soffan lite.. skall iväg och handla sen med... hur skall jag orka gå upp 5 för att åka och jobba i morgon bitti?
Bläää
TRÖTTIS!!

Kommentera inlägget här :