Ledig tid!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
hur skall jag hinna allt????
jag bara undrar.. i morgon slutar jag 12.. jag har 381 st saker att göra då...
vet inte hur jag skall hinna.. det är helt sjukt hur jag ens skall hinna äta eller gå på toa i morgon.. sova middag kan jag glömma..
sola, tvätta, färga håret, besikta bilen, måla naglar, hämta resväska på vinden, testsminka mig...
ja ni fattar ju...
hur skall jag hinna allt det i morgon!!!!
när vi dessutom skall öva med kören mellan 18-21...
typ..
herregud... kommer vara som ett utsketet troll i morgon kväll.. men måste sova tidigt för 5.45 skall vi samlas borta vid Allum för då går bussen!
Försöker få Daniel att hämta våra One piecar antingen idag eller i morgon med för jag vill ha på mig den på bussen!!!!
Jävla Daniel..!!
TRÖTT MALIN!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Du måste ta hand om dig gumman, du vet hur din kropp mår om det är för stressigt runt dig. Har du ingen semesterdag du kan ta?? En hade ju varit guld värt.. kram

Kommentera inlägget här :