Mår bättre...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... när kl ringde kl 5 i morse så kände jag mig ändå bättre men min hals kändes som ett rivjärn och jag var ändå inte okej...
jag skickade iväg ett sms till syrran om att jag ändå stannade hemma...
vaknade sen vid 9... kände då att febern var på väg tillbaka.. fick gått upp och tatt en tablett igen...
rygg och kropp värkte nått fruktansvärt!!!
Hostan sitter där den sitter men inget halsont mer än ömhet pågrund av hostan och ingen snuva som tur e...
NU har jag mått hyfsat ett par timmar... tvättar lite granna då jag måste få rent vissa kläder till helgen...!!!
Jag tror jag fått feber och hosta efter helgen helt enkelt... det har varit tufft för ens kropp.. ingen vila utan bara stress och hets och nervositet men samtidigt med en sån glädje och kick och ansträngning... haha.. härlig kombination!!!
Klart ens kropp säger ifrån.. speciellt min känsliga kropp som inte pallar nått...
Tänker gå till jobbet i morgon... knaprar jag bara tabletter så mår jag ju bra... hostan får jag leva med... Måste även ta mig till repen med kören..!!!
Vi måste få till denna helgs låt till punkt och pricka.. den skall sitta som en sportkeps helt enkelt.. haha..!!!
Kommer bli så jäkla grymt och även fast det är en jäkla pers att åka fram och tillbaka till Stockholm så längtar jag...!!!
Mina stövlar ligger ju även och väntar på mig på hotellet=)
GOTT!!
Just nu så sörplar jag varmt te med honung för fulla muggar...
allt för att lena min ömma hals...
skall snart gå ner till tvättstugan igen...
sen ladda för att orka med kvällen...
ha det gott folket=)

Kommentera inlägget här :