Medans ...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Solsidan står på bakom mig passar jag på att blogga lite...=)
Haft en hektiskt dag...
upp efter kl 6 var på jobbet 5 i 7...
syrran och jag öppnade och började jobba... är ju gigantiska order som vi plockar så det tar sin tid...
stannade till kl 1...
sen åkte jag och sola som sagt... 30 hela min.. somnade som en gris.. haha
sen hem.. äta lunch och duscha sen åkte ju jag till Allum.. fick handlat present till Denise och en liten present till syrran som fyllde 35 för ett tag sen men hon var ju svin sjuk då..=(
Sen åkte vi till syrran som sagt..=)
Nu är jag röv mätt och skall inta soff position ... solsidan is on..=) sen Big Brother=)
kommer ett inlägg om min lilla shopping=)
Pöss=)
(fått klämt min onda finne i pannan i allafall=) )

Kommentera inlägget här :