Trots mitt sjukliga...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... tillstånd så måste jag ändå orka göra lite reklam..!!!
Älskade läsare... ni som röstade på oss i Lördags... GLÖM inte att rösta ÄNNU mer nu på LÖRDAG!!!!!
NI kommer älska vårat bidrag!!!!
Ni som är från Göteborg glöm inte lyssna på oss i morgon bitti 8.25 på Mix megapol Göteborg då kören besöker Morgongänget... jag hade kunnat döda för att bli frisk och få vara med men jag får helt enkelt se hur jag mår... tror det kommer vara svårt=(
jag har mått skit idag=(
Sen ringde även Lerums Tidning till mig nu och skall göra ett litet repotage om mig i morgon så ni som bor i Lerums kommun glöm inte läsa den!!!!
Nu intar jag soffan igen då min näsa konstant rinner!!!
pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny M:

Du, jag röstade som en dåre, men jag kan verkligen inte rösta fler gånger....har inte råd nuförtiden! Om jag inte kapar nån grannes telefonlinje....har du nån manual för sånt? ;-) men jag lovar att titta och lyssna och sånt överallt. =)

Kommentera inlägget här :