Tröttis...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. usch min blåsa väckte mig redan kl 9 i morse....
ville bara somna om efter det men det gick ju FAN inte...
upp och käka frukost... och nu skall vi väl snart ta på oss och ut i solen för att åka och geocasha igen.. haha.. det e det nya nu...=)
men grymt kul e det.. motion och frisk luft .. plus spänning och besöka ställen man aldrig trodde fanns...=)
nä...
skall drick upp kaffet...
ser för jävlig ut så tror inte jag kan bjuda på en bild.. skall testa..
nä.. fastnade int... så hej svejs.. hörs sen..!!
P.s
allt mitt hemliga kommer avslöjas troligtvis i början av nästa vecka...!!!!
Då Jävlar FOLKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOHO!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina A:

Jag tror jag vet vad din hemlös kan vara.. Hihi.. Om det är så, så är jag glad för din skull! :) Nu väntar jag med spänning tills du avslöjar hemlisen ;)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

åhhh skall bli så kul att äntligen få skrika ut det!!!! Min blogg kommer bli så jäkla mycket roligare!!!!!! =)

Kommentera inlägget här :