Vad hände med vädret???

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... antar att vi borde vara vana vid Sveriges konstiga klimatförändringar... men ändå... hallå... massa plus och solen sken i går.. idag världens jävla snökaos!!!
Dystert!!!
men men...
hmm.. denna vecka e så jäkla hektisk för mig så igår blev det bara mms inlägg... sorry  about that!
idag lär ju inte bli bättre... har jobbat och ätit lunch... skall vila nu...
Daniel e hemma och tjänar inga pengar idag heller...!!!!
Detta tar KÅL på mig snart!!!!!!
Kan nån ge fanskapet lite mer JOBB!!!!!!
Kl 18 skall jag ju iväg idag med.. eller redan halv 6 tror jag att jag skall försöka vara där...
det börjar dra ihop sig nu!!!!!!!!
Så jäkla kul!!!!
Gör inget annat än sitter och läser mail efter mail om allting!!!
Massa info och massa som skall in i mitt stackars huvud...
min mage har varit åt helvete denna vecka på grund av allt.. hur skall jag då klara av allt när allt drar igång... fy fan!!!
men men... skall bara njuta ändå.. för detta är så JÄKLA kul!!!
Nä.. nu vill mina ögon nana... min stackars mage kommer hata mig när jag vaknar för att jag lägger mig och vilar!!!
men men...
ha det!
Jävla Daniel som alltid skall upp med fingarna!!!
hmm.. hur lät det då.. haha.. jaja

Kommentera inlägget här :