Fredag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Underbara Fredagen är här...
Ikväll är jag LEDIG!!!
skall äta nått gott och dricka RÖDVIN har jag bestämt...=)
I morgon vill jag in till Slottskogen och tittat på dårarna som springer... nån som vill med??.. skall bli fint väder!!!!
Nä.. Idag känns allt så mycket bättre... och Ikväll kanske jag får mitt Start-Kit från Mary Kay.. oj så jag skall prova produkter och öva!!! haha..
Ni som nu är intresserade av att bara testa lite produkter.. SÄG TILL!!!
Jag kommer som ett spjut till er med det i så fall=)
Nä.. dax att dra till jobbet tror jag.. tar med min boken...!!!
Åhh.. ni måste Läsa den...vid midnatt la jag ifrån mig boken först igår.. haha...
sååå gripande.. vill bara gråta när jag läser boken...
Nä.. ha en trevlig dag!!

Kommentera inlägget här :