Gutten morgen!!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Hallå!!!
ATJOOOOOOO!!!
OJ... allergin är fan helt sjuk på mig idag... halsen kliar så jag vill bara köra ner tandborsten i halsen och rispa sönder den!!!!
näsan snorar... jag nyser och ser ut som FAN!!!
Tatt tablett så inväntar verkan på den..=)
sitter och lyssnar på Simon Danielssons Radio program från Big Brother...
Han historia om hans hjärnblödning är rätt gripande...
tänk vad han har gått igenom det ser man inte på han idag mer än hans stora ärr i huvudet...
han och Peter är mina favoriter i BB just nu...
eller jag gillar ju Martin och Sara oxå...
Christian får gärna åka ut på Söndag...
Har haft en riktigt slapp morgon...
Daniel ville upp redan vid halv 10.. det ville inte jag...
jag försökte somna om.. låg och slumrade lite .. men vid strax innan 11 gick jag upp...
äta god frukost...
Daniel har dratt och jobbat hos Pappa.. Like it!
och jag skall snart fixa mig för att åka till Bettan...
skall städa lite här hemma...
sen är det party dax ikväll.. skall bli kul..=)
skall föröska få med oss Jessica ut med...
men jag och Marie gör stan ikväll i allafall..=)
Woho!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Du får slänga iväg en röst på Peter innan söndag. Jag tror han behöver det, tyvärr.

Kommentera inlägget här :