Hemma igen..=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. kastade av mig dom högklackade skorna.. av med kavaj, kjol och tighta strumpbyxer och på med one piecen..
AHHH!!!!
Now we talking! =)
Och vilken film är på trean då... jo "Pirates of the Carabien"!!!
Love him!!
Ocg jag måste gå och se den nya filmen nu när den har premiär.. får tvinga Daniel att gå med mig..=) får bli när vi har pengar!=)
Längtar till lön kan jag säga...
denna månad har varit KATASTROF!!! tur jag jobbar på Stures varje helg!!!
Nä.. glassa i soffan innan det är sängdax..=)
Daniel kommer väl hem snart med.. han jobbar mycket nu.. det är BRA!!!
Har bestämt mig för ännu en tatuering nu med... eller två rättare sagt...
först Helges tassavtryck på rumpan där det står "Helge was here" sen 5 hjärtan på foten där P, M L, M, C skall stå i varsitt hjärta..=)
P= pappa
M= mamma
L= Linda ( Syster)
M= Marielle ( syster)
C = Carolyn ( syster)
Men får nog göra dom efter sommaren.. skall ju redan göra två nu..=)
haha.. ha en bra kväll=)

Kommentera inlägget här :