Hemma igen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
..Var ett givande möte....
Har ju mina funderingar på om man skall börja jobba som Mary Kay hudvårdskonsult!
Känns som det är väldigt MÅNGA som är det... plus att man skall ha tid...
men samtidigt är det förbaskat kul.. jag har inga problem att prata inför folk.. kan bjuda på mig själv och pluggar jag bara på om produkterna kommer det flyta på som vatten ...
men nu börjar ju syrran med det.. kanske skall avakta och se hur det går för henne först...
Jessica håller ju oxå på med det...
Är ju ruskigt bra produkter.. och ni som inte testat dom GÖR det!!!
Jag är super nöjd med mina!!!
Fick ju 3 grejer av Linda nu för hon fick ju sitt startkit där det mesta var med så det hon redan hade det fick jag=)
kanon=)
Var kul att se alla som jobbar med det... dom högsta som jobbar med detta livnär ju sig på det.. jobbat i drygt 5 år.. kör rosa volvo ocvh får ut mellan 20000-30000kr/ månaden!
så visst blir man sugen!!!
Att jobba som säljare har jag ju funderat på LÄNGE NU!!!
får väl se... fick lite små produkter nu oxå.. kul=)
Har hoppat i min Onepice och ätit kvällsmat,..keso med rökt kalkon, tomat och Aromat=)
skall snart inta sängen och se Big Brother...
sen upp och jobba tidigt i morgon... usch.. är inge kul nu när man mår som man gör på grund av pollen... helt klubbad och svullen och snorig och överkänslig för allt som luktar!!!
USCH!!!
****************
Här kommer video och bilder från igår...=)
Kajsa leker Carola..=)
Jennifer och Kajsa leker " Vem vill bli miljonär"
Inne i Studion=)
nä.. nu blir det sängen...
natti natt=)

Kommentera inlägget här :