Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Så fick jag ett Mail från Carina a.k.a en Mary Kay hudvårdskonsult som har mig som kund b.l.a .. hon är ju vän med min syrra och jag känner ju henne därigenom.. hon var ju hemma hos mig i höstas och hade en hudvårdsklass för mig och >Marie då Marie fyllde år...=) Hon la i alla fall upp ett grymt bra erbjudande för mig nu... att köpa detta start kit som i vanliga fall kostar nästan 1500 :-... kostar nu endast 999:-
Jag kände att nu kan jag inte motstå... min dröm att kunna livnära sig på detta är för stor.. att se alla dom andra tjejerna lyckas.. och med sina rosa bilar och en inkomt på runt 70 000 kr i månaden.. ja vem vill INTE ta den chansen..!!!
det är en lång väg att gå.. men ger mig sig fan på det så kan ALLA lyckas.. jag skall i allafall göra ett försök...
Här är i allafall en bra video på lite produkter..=)
Jag hoppas nu att jag kan locka lite kunder till att boka en hudvårdsklass.. räcker med 4 st tjejer.. eller mindre... vi kan vara hemma hos mig om det känns lättare eller så kommer jag till er...
jag bjuder då på tester och prover och ni får gå igenom alla basprodukter...
jag skulle aldrig börja sälja nått jag själv inte tror på bara så ni vet...!
Mary Kays bidrag är prisvärda och riktigt bra!
Finns för alla hudtyper och för alla åldrar!
tveka inte nu... passa på att testa!
Är ni intresserade av produkterna så hör av er så kan jag visa er lite.. jag har hela badrumskåpet fullt...
På Måndag skall jag på första utbildningskursen..=)
skall bli riktigt kul detta..=)
här kan ni läsa mer om produkterna!
Tjip!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej

Jag vill bara önska dej lycka till, det är jätte kul. Jag jobbar själv som hudvårdskonsult på heltid. Driver ett eget företag. Jag kommer att följa dej på bloggen. Kram

Kommentera inlägget här :