Min Blogg är fuckad!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag hoppas detta ordnar upp sig under kvällen...
vet inte vad som hänt... men hoppas att ni snart kan läsa mina inlägg...
Sitter och avnjuter vin vilket jag längtat efter hela helgen...
käkade god mat borta på kvarterskrogen här i Jonsered...
innan det var vi hemma hos Daniels föräldrar.. Daniel och hans bror rengjorde poolen.. så den är startklar för sommaren sen... jag hjälpte till med att gå med håven och få bort löven i den...
mysigt vatten!!! =)
Hundarna bara glassade=?)
Vi hämtade ju upp Daniels bil på hemvägen oxå...
nu bara jag njuter av min hemma kväll..
rödvinet har slått till som en kägla i huvudet på mig så nått mer glas får det inte bli.. är ju jobb i morgon..=)
nä nu skall jag duscha ut fägen..=)
pöss och snusk..
Big Brother snart!!!
WOHO!!!

Kommentera inlägget här :