Morsning!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ÅHHH vilken god lunch jag fått i mig... SUSHI!!!!!! Det var efterlängtat kan jag lova dig... styrde bilen mot Partille efter jobbet... sprang in till "Black Rose Tattoo" och fick bokat en tid.. för min tatuering jag haft i huvudet nu sen jag drömde om det...
JAG VET!!! jag är värdelös på att teckna... men detta är vad jag drömde.. och TC kommer inte stå med...=)
Tatueraren kommer ju att skissa upp en mycket finare bild.. haha..=)
Så den 22 Juni.. är det bokat... GOTT!!!
Sen den 3 JULI skall jag äntligen få göra min tatuering på vaden.. är ju även samma dag som Metallica konserten är så gör det tidigt på dan...=)
mycket roligt som händer nu=)
Efter jag bokat tid drog jag till RUSTA.. köpte lite basvaror som tandkräm, deo, tvättmedel och annat sånt krafs...
sen blev det tanka och sen in på Willys för att handla middags mat.. sen handla sushi.. så det var mycket att bära på..!!
NU är jag hemma i allafall.. mätt.. och skall äntligen få vila en sväng...
varit som en drogad schimpans hela dan.. inte haft nån ork alls.. lidit mig igenom dagen.. dessutom har magen varit jobbig idag.. antagligen från matchen igår ...
stel.. men ingen träningsvärk vilket känns skönt... tänk att min stackars kropp pallar 90 min på plan..!!!
STOLT!!!
Nä.. nu skall jag NANA!!!
Ikväll är det ju ESC deltävling 2.. och idag gäller det...
Vem sa de?

ERIK SA ADE!!!!!
hahahahahahahaha!!!!
Gammal, ful och med JÄVLIGT DÅLIG HUMOR!!!!
GOTTA LOVE ME!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Kan bli rikgit snygg.. när nu tatueraren skissat upp den ;)

Kommentera inlägget här :