Riktigt sugen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. tänker bara mer och mer på lägenheten... nu när jag åkte hem från träningen så tänkte jag...
" ja tänk om vi bodde där nu så skulle jag åka rakt fram här i rondellen.. och då hade jag varit snabbare hemma.. jag hade kunnat bara byta skor och ta mig en löpar runda i spåret som ligger precis ett kliv utanför dörren bara... "
" Jag hade kunnat sätta igång en maskin tvätt med en gång jag kom hem och jag hade kunnat ta ett glas vin och gå ut och sätta mig på balkongen i kvällssolen och njutit.. sen hade jag kunnat stänga in Daniel i gästrummet/data rummet så hade han kunnat sitta där och spela utan att störa mig=)
haha...
ja som ni märker så har jag typ redan betsämt mig.. jag vill ha lägenheten... men våra chanser känns rätt små...
det är MÅNGA som vill ha den...
men vi får väl se...
Jaja.. Jag är ny duschad... och avnjuter detta...
Go e den=)
Greys e på i bakgrunden.. och jag kan säga som så att det jag kommer sakna minst här i Jonsered om vi flyttar det är våran HELVETISKA förbannade rökande granne vi har under oss... stanken i VÅRAN lägenhet är HEMSK... den j'veln borde skjutas för att han röker inomhus...!!!
hatar lukten... !!!
Nä... snart dax för BB!!
God natt=)

Kommentera inlägget här :