Softar dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Oj silken god dag det varit...=)
Regnet har ju öst ner så what to do!!!
Har ju tvättat.. och fått rengjort rutorna här hemma ju.. plus dammtorkat och rensat min byrå på kläder som krympt.. (hmmmfff)..
Fick tvingat Daniel att åka och köpa mat till oss förut.. hade tänkt att laga mat här hemma men efter jag gjort allting idag och la mig i soffan en stund så var jag helt klubbad.. orkade inte ens gå upp och kissa..!!!
Daniel åkte och köpte kebabtallrik till oss...!!!
och jag SKIPPADE fotbollsträningen efter det!!!
*ÅNGEST!!!*
Hade behövt den idag...
men jag vill helst inte träna söndagar.. det är ju den enda dagen jag oftast är ledig... antingen är det ju rep med bandet då så då vill jag helst bara vara fri..!!
Men men.. nu har det ju ändå öst ner regn.. och matchen i morgon kan jag ändå inte vara med på för jag skall på utbildningskurs på Mary Kay!
Nu snart är det ju VM-final.. Sverige-Finland skall mötas....
jag skall bänka mig.. och kanske duscha.. för det har jag inte gjort ännu...!!
FRÄÄÄÄÄSCHT!!!
Sen är det ju Big Brother med... Fan.. får kanalpendla..=)
ha en trevlig kväll!!

Kommentera inlägget här :