Tjenare där...!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Då vart det redan Söndag=)
Mitt huvud känns bra idag tack vare en alldeles för trött pojkvän som ville hem redan vid midnatt.. haha
inte så konstigt kanske.. han började dricka redan vid 13 på dan och har jobbat med grävmaskinen ute i solen ...
sen åt vi ju sån mastadont middag vid halv 11 på kvällen!!!!!
jösses vad seg man blev då...!!!
så vi fick skjuts hem ...
gott!
tidig kväll men ack så trevlig ändå..=)
vi började ju dagen igår med att åka till Lerum och kika på när Albin och Ella sprang lilla Lerumsloppet.. var ju på bara 1,3 km... så det gick fort men så duktiga dom va!!!
efter det åkte vi upp till Marielle och dom så Daniel hjälpte till med Marielles bil och bytte ena backspegeln på den!
sen körde jag ut Daniel till Stannum där han skulle jobba lite...
jag åkte då upp till Daniels mamma... hon har det inte lätt nu med 2 hundar .. 3 jobb och en man som ligger på sjukhus...
så jag stannade där och passade hundarna medans hon fick åka och hälsa på Daniels pappa på sjukhuset... sa att hon inte behövde stressa...
jag hade det ju hur gott som helst ute på altanen...
solade.. käkade.. busade med vovarna.. gick in och städade,,, drack kaffe.. gick ut med hundarna..=)
att passa en sån här sötnos är ju bara gosigt!!!
färg fick jag med... Gott=)
när Daniels mamma var tillbaka så åkte jag och hämtade Daniel så åkte vi hem... duscha gjorde oss i ordning och åkte och hämtade Pudding och Trex plus deras granne i Olofstorp.. sen ut till Stannum igen..
grilltajm=)
Trez och hennes granne..=)
Jag och Älsklingen..=)
Pudding skötte grillen..=)
ja tidig kväll men kul ändå..=)
nu skall jag DEKLARERA!!!
sen förbereda mig för kvällen.. var händer då??
JO... VI uppträder med Arvingarna på BINGOLOTTO!!!!
så glöm FAN inte att titta på det!!!!!!
Tv4+ KL 1900!!!
puss

Kommentera inlägget här :