Tjenare folket!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Härliga Söndag..=)
Kvällen igår var super.. jag och Marie hade skit kul.. började med en omgång bowling...
jag vann överlägset.. haha!!
efter det gick vi upp och fick mat och kikade så klart på ESC!!!!
blev Kyckling pasta med pesto och sen detta goda till efterrätt...=)
Creme Brulè!
Och Eric gjorde ett grymt framträdande!!
Robban dök ju upp efter ett tag.. så kul att få träffa honom varje gång!!!!
Han hade blivit omplåstrad av sin 11-åriga kusin under dan med ett musse pigg plåster tråkigt mobbad han blev!
Vi skrattade som fan åt han!!
jaja Sverige kom ju TREA!!!
HATAR ATT ITALIEN GICK OM OSS!!!
Det var verkligen den SÄMSTA LÅTEN!!!
Lät ju som The Aristocats!!
Men jag e stolt som en tupp över att vi kom 3.. vi skulle vunnit.. och jag tycker Irland och Danmark skulle kommit på en bättre placering!!
Hade gärna sett Irland som vinnare.. vi som 2 och Danmark 3.. men folk röster ju som soppor så det är väl inte konstigt.. man blir ju inte förvånad!!!
jaja.. efter det gick vi ner och bowlade igen..=)
Och Gissa vem som vann då???
haha.. jag är ju bara så jävla GRYM!!!!
Ja sen så stängde dom ju så då åkte vi med syrran hem=)
kanon kväll.. alldeles lagom för min del..=) Hade tok kul!!
Tack Marie=)
Och Tack syrran för att du körde hem oss..=)
När jag kom hem vid 2 så kom ju Daniel strax där efter..!!!
nana..!!
i morse vaknade jag vid 10...
upp.. käka lite.. sen fick jag mig ett ryck...
hade tvätt tid.. och började tvätta fönstrena här hemma.. det BEHÖVDES!!
dammsög och satte Daniel på vattna blommor och lite dammtorkning!!
nu är jag helt slut...
stått i damm och katt och hund hår två dar i rad nu.. jag avlider typ snart!!!
Inte bra för min allergi!!!
nu skall jag bara tvätta klart.. sen kanske Daniel skall jobba.. om inte kanske vi åker och hälsar på Daniels kompis Jennie ute i Kungälv.. hon gör ju smycken och gjort ett sånt jäkla fint halsband med en bild på oss två i..=)
SÅÅÅ FINT!!!
Blir nog Fotbolls träning ikväll med... fast en snabb sådan kl 20 är ju HOCKEY FINAL!!!!!
WOOP WOOP!!!
Vå skall spöa finnarna!!!!
Hörs sen!

Kommentera inlägget här :