Vecka 21!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då var vi redan i V 21!!
det betyder 8 veckor kvar till semestern! =)
Gott=)
ja som vanligt njuter jag av morgon kaffet...
blev inga fler inlägg igår.. orkade inte och hann helt enkelt inte...
kl 16 var jag ju i Floda för rep...
tjugo i 19 åkte jag till träningen... det pissregnade ju mestadels av träningen.. men vi stod ut... övade nickar och inlägg och massa sånt roligt...
som en dränkt katt åkte jag hemåt... hade fått med mig mat hem från min kära farbrors fru.. mumma.. duschade varmt och åt... satt sen nergosad i soffan med älsklingen och kollade på BB.. äntligen ÅKTE Gurkan ut!!!
GOTT!!
Jävla gnällröv som snackar skit om ALLA!!!
näää dax för jobb snart...
ha en trevlig dag!
Snyggare än så här blir jag inte idag...

Kommentera inlägget här :