Djungel!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hur skall vi hitta ett hus som passar oss både... som ligger på rätt ställe... som är fräscht och hyfsat stort och billigt... hur gör man.. är ju rena djungeln där ute...
visst hittar jag hus jag gillar... men Daniel vill antingen inte bo där eller så gillar han det inte...
det är svårt.. men vi har väl hittat en del objekt som är aktuella..
jag vill bara se ett hus och känns... "Detta Vill Jag Ha!!"
Får väl se om man hittar det huset till slut...=)
Jag vet.. man skall ha tålamod.. men shit.. det är ju det sista jag har!!!
Men.. Lerum/Gråbo/Stannum/Olofstorp...
Ja någonstanns där...
minst 4 rum.. helst källare.. under 2 miljoner...
Nån som har några tips???
Nä.. idag har vi jobbat halvdag.. 7-12.. gott.. var riktigt lungt med så det var skönt... åkte och köpte fredagsmys efter jobbet sen hem.. ätit lunch och Daniel kom hem rätt tidigt.. han kom ju hem vid 2 i natt och åkte och jobbade vid 7...
jag skall lägga mig nu... tokigt trött...
Ikväll blir det en lugn kväll.. i morgon skall jag ut och äta på Musses i Alingsås.. sen till Stures och Bowla.. vi skall ut och fira Marie`s svägerska.. skall bli kul..=)
Ha det gott!!
Melon någon???

Kommentera inlägget här :