Go känsla...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Nyduschad... ahhhh.... håret är äntligen tvättat... känns skönt...=)
Varit ute på långpromenad på 1 tim och 20 min med syrran i Gråbo... var en liten nostalgi tripp genom hela Gråbo kan man säga... gick förbi vårat gamla radhus i Lekstorp där vi bodde i 19 år!!!!
Såg inte alls ut som det gjorde när vi bodde där...=)
Jag är rätt kluven på vart jag vill bo...
vi har ju ett hus i Olofstorp på G.. skall antagligen kika på det på Söndag... men vill vi bo där?.. eller jag rättare sagt.. alltså Gråbo är mysigt.. men vill jag verkligen bo i Gråbo igen???
Sist jag bodde där trivdes jag verkligen... men alltså.. jag kände ändå att det låg åt fel håll så jag vet fan inte...
ja vi får väl se vad banken säger i morgon.. vi kandke inte får låna en krona.. då blir det svårt...=(
Men vi skall inte förhasta oss i husköp tycker jag...
utan kika noga-..!!
Nu kikar jag på Arga snickarn och sen är det Greys...=)
Sen blir det pussla lite sen nana.. i morgon har jag sovmorgon!!!
Som jag längtat!!!
På Fredag jobbar vi "halvdag" på jobbet... 7-12... gott...=)
Nä.. ha det gott!
Nytvättat hår=)

Kommentera inlägget här :